
KI VAGY?
A látogatónak azonnal be kell tudnia azonosítani téged. Csinálj/csináltass logót, amit jól láthatóan elhelyezel a fejlécben és EGY mondatban fogalmazd meg, hogy ki vagy. A legtöbb esetben nagyon jól mutat egy szép nagy kép előtt középen egy logó és alatta az egy mondatos bemutatkozásod. Fontos a személyes bizalomkeltés, amit sugallnia kell a weboldaladnak.
MIVEL FOGLALKOZOL?
Ez szorosan összefügg az előző kérdéssel. Sok vállalkozás már a logójába belefoglalja a tevékenységét valamilyen formában. Miután kicsit bemutattad a személyed a látogatónak egyből barátibban fogja venni azt is, hogy mit szeretnél adni számára. Ezt sem szabad túl hosszúra szabni, maximum 10 másodpercnyi olvasási időbe férjen bele. Képzeld azt, hogy egy liftben utazol a leendő ügyfeleddel. Annyi időd van „eladni magad”, amíg felértek a 6. emeletre...
HOVA TOVÁBB?
Tartsd folyamatosan a látogatód szeme előtt, hogy mit talál a weboldaladon. Erre alkalmas például a mobilmenüs megoldás is, ami az oldal görgetésével is ugyanott marad, így a látogató könnyen el tud onnan igazodni a kívánt irányba. A másik az akciógombok elhelyezése. A tartalmad pedig ne érjen véget az oldal aljára görgetéssel. Helyezz el egy gombot ott, hogy onnan tovább tudja vinni a gondolatmenetet akár a megrendelés, akár a ismeretbővítés irányába. Próbáld meg egy szálra felfűzni a weblapod tartalmát, hogy egyértelmű legyen mindig a következő lépés a látogatódnak.
MIBEN VAGY MÁS?
Ha az előző három kérdésre kimerítő választ nyújt a weblapod, akkor az már fél siker. Ebben a kérdésben már szerepet játszik az is, hogy milyen a weboldalad megjelenése. A letisztult külső és az átlátható weboldal a látogatódban is azt az érzést fogja kelteni, hogy te valamiben más vagy. Akkor is, ha nem tudja kifejezni, hogy pontosan miben. Egyszerűen csak jól fogja érezni magát weblapodon.
- Facebook oldal vagy weblap? December 18, 2014Rezsicsökkentés Wezzpage módra March 12, 2015
- Így hidald át a nyelvi határokat Facebook oldaladon April 15, 20152 óra alatt átfogó kép a Wezzpage-ről April 28, 2015
- Hogyan fogjak bele weblapom elkészítésébe? May 29, 20154 kérdés, amit a nyitóoldaladnak meg kell válaszolnia June 01, 2015
- Miért van szükséged mobiloptimalizált honlapra? June 11, 201510.000! Köszönjük! June 17, 2015
- Ettől lesz profi hatású a weblapod 1. rész June 30, 2015A brandépítés itt kezdődik July 21, 2015
- Hogyan maradjunk nyugodtak nyomás alatt? February 25, 2016Hat gyakori webdizájn hiba, ami árthat a weboldalnak February 10, 2016
- 11 ügyfél típus, akiket engedj el March 07, 2016A bevételszerző weboldal alapjai April 05, 2016
-
Reszponzivitás: tények, tévhitek, tippek June 17, 2016
-
Hérodotosz, a bor meg a cégére és a honlapod June 24, 2016
- A sikered ott van, ahol… a kurtafarkú malac túr July 05, 2016
- 1 logó ide, egy galéria oda; így építsd fel a honlapod July 17, 2016Tartalomtípusok A-Z – avagy mit tölts fel a honlapodra July 29, 2016
- Ördögűzés a javából: a nagy HTML demisztifikálás August 24, 2016Hogyan készítsd el 9 egyszerű lépésben, fél órán belül a saját weboldalad? September 18, 2016
- A kevesebb több: hogyan néz ki egy modern főoldal? November 01, 20165 követendő webdesigntrend 2017-re November 30, 2016
- Hogyan járul hozzá a honlapod a karácsonyi kampány sikeréhez? December 08, 2016Heuréka forrása: az Alfa Tréning January 28, 2017
- Hogyan szerezz ügyfeleket hasábokkal? January 31, 2017Te magadnak készítesz honlapot...? March 26, 2017